Alla inlägg under januari 2011

Av Qwarnsveden triathlon - 23 januari 2011 10:19

Obs att det inte blir någon simning på lördag 29/1 pga en simtävling i Maserhallen. För de uppmärksamma, min man tex, så fanns anslag uppsatta i Maserhallen om en simtävling på lördag, jag hade missat att vi fått en bokningsändring. Så denna lördag kanske ni kan åka skidor i stället.


Jag hade planerat att vi skulle köra med våtdräkt denna lördag men nu får vi flytta det till lördagen efter. Alltså lördag den 5/2 kan alla som vill ta med sin våtdräkt och simma med. Är det någon som inte har våtdräkt och vill testa, hör av till mig så kan ni låna en. Finns begränsat antal och storlekar.


Spinningen är igång igen ifall någon missat, full fart kommer det att bli. Jag skickar ut mail till alla som anmält sig med lite info. Har du anmält dig och inte får något mail, hör då av dig via mail eller telefon så ordnar vi det. Kontaktuppgifter finns på vår hemsida.


/Monica


Av Qwarnsveden triathlon - 7 januari 2011 13:07

Nytt år och tävlingssäsongen kommer närmare, kanske dags att börja planera lite vilka tävlingar man ska vara med på eller om utrustningen behöver förnyas. Vi har fått in lite tips från medlemmar.


Wiggle har rea på våtdräkter se länken:

http://www.wiggle.co.uk/sale/swim/wetsuits/


Där finns även annat för triathleter att kära ned sig i.


Tävlingskalendern för 2011 börjar ta form, det ligger en preliminär på triathlonförbundets sida, lite kul är att det blir en halv Ironman i samband med Vansbrosimningen ifall någon orkar dubblera.


Läs mer, vilken tävling vill du vara med på?

http://www.svensktriathlon.org/


/Monica

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards