Alla inlägg den 7 april 2010

Av Qwarnsveden triathlon - 7 april 2010 20:02

       I morse stack ganget ut pa en valplanerad cykeltur och jag skulle ta emot Stefan som kom med bussen fran Palma vid lunch. ag hade tur och fick skjuts in till Alcudia med Lotta, en triathlet fran Vasteras som jag brukar traffa pa tavlingar i Sverige. Vi reste med samma plan fran Arlanda och bor pa samma hotell, coolt.


Jag kande mig som en riktig reseledare som tog emot Stefan nar han kom av bussen. Vi tog en taxi till hotellet, checkade in och gick med bagaget till rummet och sedan och hyrde cykel. Allt tog ca 50 minuter, for oss tog det cirka tva dygn innan vi hade koll pa allt detta   


Vadret var sa dar, lite molnigt och blasigt. Cykelturen gick bla annat till Sineu dar de at en underbar lunch, som Fredrik pratade hela eftermiddagen om. Kyckling med pepparsas, va.


Langsta turen hittills, efter 8 mil var de flesta ganska utmattade. Utom Fredrik som borjar likna en duracellkanin. Han stack ut pa en extrarunda med Stefan o sen ut o sprang.



Efter middagen la sig alla pa min och Jessicas sangar och planerade morgondagen da vi skulle forsoka traffas och ata lunch pa ett lampligt stallle.

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards