Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Qwarnsveden triathlon - 8 juni 2011 14:05

Varmt är det iaf.

Dalacupen i Falun gick ju bra för oss, 10 deltagare från Qwarnsveden var inte dåligt, med Stefan på andra plats och flera andra fina resultat. Jag tänkte lägga in lite bilder men mitt Internet är fortfarande skakigt efter åskvädret så jag har inte haft möjlighet att hålla på med det. Man kan ju inte gärna sitta på jobbet och blogga eller   

Mikael det är mycket möjligt att de inte hann med att ta in rätt person, de behöver veta startnumret för att placera deltagarna rätt. Du kan maila till webbansvarig för dalacupen och tala om det så kan han säkert rätta till det. Du kanske vet vem du hade före eller efter dig.


Nu på lördag tänkte jag att vi kan köra våtdräkt på simträningen för de som vill och om värmen och finvädret håller i sig så börjar vi troligen ute i Masenbadet nästa torsdag. Jag ser gärna lite bättre uppslutning än förra året.


Träna lugnt/ Monica

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards